Längesedan

oj ja här var det ett jäkla tag sen man skrev! Det har hänt så otroligt mycket sen november då jag skrev här sist! Jag har fött vårt barn som nu är hela 3 månader!! Tänk vad tiden går fort när man har roligt! Och vad man har lärt sig och vad vi lär oss varje dag. Helt otroligt hur denna tjej kan få så många hjärtan att smälta och speciellt våran. Undra om jag ska försöka mig på detta igen att blogga, såg en kompis till mig har börjat så jag kanske skulle börja igen så mina nära och kära håller lite koll på mig! haha. Händer dock just nu inte så mycket i vardagen. Samma saker hela tiden, amma, byta bajsblöjor, busa och leka osv. Nu börjar det bli fint väder här i Frankrike och det gillar vi enormt mycket! Idag satt vi ute i solen och drack Coca Cola. Bredvid oss på uteserveringen fanns det en tom byggnad, ett gammalt café som hade bommat igen. Jag drömde mig lite bort och tänkte vad JAG hade gjort med en såny café om man hade ägg ett. Vilket är lite av en dröm!! Att ha ett alldeles eget fik!! Wiho. Nåväl, jag får berätta mer imorgon om vad som har hänt sedan lilla snorpan kom ut till världen! Nu är klockan mycket och jag ska sova. Uppdatera imorgon igen så får vi se hur länge jag orka hålla på denna gång!! Puss & kram! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiemadelene.blogg.se

Hej på dig och roligt att du hittat hit till min lilla blogg. Mitt namn är Sofie och jag är en 24åring som lever i Lyon, Frankrike med min hockeyspelande pojkvän O som jag kallar han här på bloggen och mina två underbara hundar. Vi bor annars i Stockholm men jag själv är ursprungligen från Karlskrona. Jag är just nu gravid med en liten tjej som är beräknad 3de december. Här kan ni läsa om mig och mitt liv :) Enjoy! INSTAGRAM: sofiemadelene

RSS 2.0