Onsdag 14/10-15

God eftermiddag allihopa! 
Igår kväll gick jag & kollade på när Oliver spelade sin ishhockey match & de vann, så skönt! Mannen min var väldigt duktig igår också ( det är han varje match ). Vi kom hem runt elva & gjorde nudlar å té, sen låg vi bara i sängen & pratade tills klockan 2 på natten!? Alldeles för sent för tant Sofie men det var mysigt, dock så skulle vi upp halv nio idag för att lämna lilla Falcor hos veterinären för att göra rent hans tänder som har blivit dåliga & så luktade han så himla illa i munnen. Vår hund är väldigt svår att borsta tänderna på, men nu ska vi absolut försöka göra det minst 2 ggr i veckan för att fortsätta hålle de rena & fina. När vi hade lämnat av honom gick vi till vårt lilla "frukostställe" beställde baguette med tonfiskröra, apelsinjuice & så varm choklad såklart! Älskar det där frukoststället så himla billigt och gott. Efter det gick vi hem & vilade lite till innan det var dags att hämta hem vår lilla skrutt. 
 
Vi har även ätit sushi lunch idag & det ÄR SÅ JÄKLA GOTTTTT! man kan aldrig få nog.. mums mums mums. Jag beställde det som är där nere på bilderna medans Oliver beställde mer laxrullar & dumplings. När vi hade ätit klart begav vi oss till borgmästaren för att bekräfta att Oliver är pappa till vårat barn som vi ska lämna in till sjukhuset & även till f-kassan hemma ( om de nu funkar med detta papper ) det gick faktiskt snabbare än vad jag trodde & inte alls lika komplicerat. Hihi 
Så NU sitter jag här i sängen, kollar på när han spelar GTA, väntar på att tvätten ska bli klar där nere & så ska jag snart ut med hundarna efter det blir de bara att ta de lungt då vi har gått ganska mycket idag & jag känner av det i benen & i huvudet ha ha. Helt slut för fanken.. Ska ta på mig en ansiktsmask å lägga mig i badet en stund, tycker att jag är värd det. 
 
Well, KRAM på er! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiemadelene.blogg.se

Hej på dig och roligt att du hittat hit till min lilla blogg. Mitt namn är Sofie och jag är en 24åring som lever i Lyon, Frankrike med min hockeyspelande pojkvän O som jag kallar han här på bloggen och mina två underbara hundar. Vi bor annars i Stockholm men jag själv är ursprungligen från Karlskrona. Jag är just nu gravid med en liten tjej som är beräknad 3de december. Här kan ni läsa om mig och mitt liv :) Enjoy! INSTAGRAM: sofiemadelene

RSS 2.0