Mår mycket bättre!

Ja, just nu mår jag mycket bättre. Har gått en promenad med hundarna och städat lite. Sorterat viktiga papper också och även mejlat viktiga personer ( som har med min graviditet att göra ). Så det känns bra att det är klart, har även fått ett förhandstillstånd nu också så de enda jag ska behöva betala är patientavgifter och alltså inga övriga kostnader tack o lov! Har även skrivit ner frågor om förlossningen som vi ska ta upp med barnmorskan när vi träffar henne igen den 21a oktober så man får lite "klarheter". Som en del vet har jag en tarm sjukdom som heter Ulcerös Kolit som i land kan få mig att börja blöda genom rumpan villet kan leda till järnbrist för mig, så jag måste fråga hur mina blodvärden är och om det är några tillskott jag behöver ta mera av. Just nu tar jag 1 järntablett på morgonen och 1 på kvällen, sen då min medicin mot själva inflammationen som heter Asacol och de tar jag 4 tabletter om dagen. Bara för att jag just nu har fått "bakslag" så att säga. Ganska drygt detta men jag hoppa det blir bättre när bebis är ute :) sen har vi en del frågor om vart vi ska ta vägen när det väl är dags och vilket nr man ringer osv osv.. Så hoppas vi kan få svar på allt detta så en sten kan lätta från bröstet. 
Ikväll blir det nog att jag går och kollar på olivers match, får se hur länge jag orkar vara där då den börjar så himla sent 20.30! Ja ja. Ha en bra tisdag alla. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiemadelene.blogg.se

Hej på dig och roligt att du hittat hit till min lilla blogg. Mitt namn är Sofie och jag är en 24åring som lever i Lyon, Frankrike med min hockeyspelande pojkvän O som jag kallar han här på bloggen och mina två underbara hundar. Vi bor annars i Stockholm men jag själv är ursprungligen från Karlskrona. Jag är just nu gravid med en liten tjej som är beräknad 3de december. Här kan ni läsa om mig och mitt liv :) Enjoy! INSTAGRAM: sofiemadelene

RSS 2.0