Lite shopping

 Efter lunch gick jag och kollade runt lite i affärerna, på jakt efter en parfym. Hittade dock inget som tilltalade mig förutom en men den var för tok för stor då jag tycker det är bättre att köpa en liten mindre så den inte blir " gammal " sen kan man även har fler om det skulle vara så. MEN jag hittade saker till lilla tjejen i magen i alla fall. Mysiga tofflor, mössor och sådana där vantar så de inte river sig själva. De andra kläderna hittade faktiskt Oliver en dag vi var på stan, men har ju inte kunnat visa. SÅ SÖTA! Nu längtar man bara ännu mera tills hon kommer ut så man kan sätta på henne alla fina kläder man har här hemma. 
Efteråt blev det såklart en Chai Latte och en kaka, mums mums.. Det tycker jag att jag kan få unna mig, köpte även ett par handskar, tröja och 2 par ögonskuggor till mig själv. thihi så kan de gå ibland! 
Just nu sitter jag hemma och kollar runt på " blocket " här i frankrike för att försöka hitta en spjälsäng till vår tjej. Vi har ju inte världens största lägenhet då vi bor på ett hotell.. eller ja, hotell/lägenhet är det. Ska ta kort på den också någon dag så ni kan få se hur det ser ut här hemma med ha ha. Men i alla fall, den måste få plats brevid min säng och de på ikea är fööööör stora. Så vi får se om vi hittar någon bra, tror jag har en i åtanke men måste ha ett godkännande från mannen min också. 
Nåväl, ikväll blir det bara slappdag då jag mådde något så fruktansvärt illa i natt, väckte oliver t.o.m för att få lite " tröst " och hans arm. Så jag somnade inte förrens vid fem idag.. Hoppas dock inte det blir så inatt igen...
Ha en underbar dag alla! 
Kram
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiemadelene.blogg.se

Hej på dig och roligt att du hittat hit till min lilla blogg. Mitt namn är Sofie och jag är en 24åring som lever i Lyon, Frankrike med min hockeyspelande pojkvän O som jag kallar han här på bloggen och mina två underbara hundar. Vi bor annars i Stockholm men jag själv är ursprungligen från Karlskrona. Jag är just nu gravid med en liten tjej som är beräknad 3de december. Här kan ni läsa om mig och mitt liv :) Enjoy! INSTAGRAM: sofiemadelene

RSS 2.0