H&M đŸ‘¶đŸŒ

Snuttefilt till bebis đŸ‘¶đŸŒ
 tofflor till mig som jag ska ha pÄ sjukhuset sen.
Allt Ă€r i storlek 50-56 🎈
 
Gick loss idag pÄ H&M till fisan. TÀnkte att de Àr vÀl lika bra... Ha ha! Men fina saker blev de allt. Har Àven tvÀttat hÀlften av allting som ska tvÀttas ocksÄ dock enbart barnklÀder dÄ jag har utan parfym. SÄ det kÀnns ocksÄ skönt att lite av de Àr gjort med, Àven henned barnvagn Àr fixad och klar sÄ den Àr de bara att ta med sig sen. Det enda vi behöver nu Àr en spjÀlsÀng och jag hoppas vi ska Äka imorgon eller nÀsta vecka och köpa en sÄ allt verkligen Àr klart och redo sÄ man slipper hÄlla pÄ med allting sen nÀr fisan Àr ute. Vilket dÄ Àr snart och tiden springer bara ivÀg! 
PĂ„ tal om tiden sĂ„ ska jag snart bege mig och köpa pizza, tycker att jag förtjĂ€nar det. De enda jag Ă€r ledsen Ă€r just nu Ă€r att jag inte har nĂ„gra ljus hemma som jag kan tĂ€nda. Älskar att tĂ€nda massa ljus och bara krypa upp i sĂ€ngen ( dĂ„ vi inte har nĂ„gon soffa ) med en kopp tĂ© och en bra film. FĂ„r se om jag orkar springa till lidl, förmodligen inte... Ska köpa med mig massvis med ljus sen frĂ„n Ikea sĂ„ vi har det hĂ€r hemma. Ha ha! Annars mĂ„r jag bra, lite ont i ryggen börjar jag dock fĂ„ men de Ă€r vĂ€l normalt. Sover helt OK vissa nĂ€tter andra nĂ€tter fĂ„r jag inte sĂ„ mycket sömn. Ja det var vĂ€l de. Idag hejar vi pĂ„ Pappa Oliver och hans lag!! Heja heja!!
 Vecka 35!! 🎀💕



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiemadelene.blogg.se

Hej pÄ dig och roligt att du hittat hit till min lilla blogg. Mitt namn Àr Sofie och jag Àr en 24Äring som lever i Lyon, Frankrike med min hockeyspelande pojkvÀn O som jag kallar han hÀr pÄ bloggen och mina tvÄ underbara hundar. Vi bor annars i Stockholm men jag sjÀlv Àr ursprungligen frÄn Karlskrona. Jag Àr just nu gravid med en liten tjej som Àr berÀknad 3de december. HÀr kan ni lÀsa om mig och mitt liv :) Enjoy! INSTAGRAM: sofiemadelene

RSS 2.0