Fredag

Hello, igår hade jag varken lust eller något annat att blogga. Vi hade helt enkelt en mysdag igår och så regnade det. 
Idag går jag in i vecka 34 och jag tänker hela tiden att snart är det dags, snart är vi i mål och vi får hålla lilla tjejen i famnen. Har heller inte fått några bristningar än (peppa,peppa ta i trä) så det känns också bra dock är det inget fel med dem men ja jag hade kanske blivit lite ledsen. 
Just nu sitter jag och inväntar mannen så vi kan gå och handla mat och mys till ikväll, han är på träning och jag sitter här och suktar efter burger king. Så jag hoppas jag har med han på den biten ha ha. Ska försöka dra med han till Ikea så vi kan köpa svenskt godis också MUMMA, är så himla sugen på lakrits nu så jag är nästan med på att åka dit själv. Tar ungerfär 20 min med tram, så de är ju en bit. 
Ikväll blir det att äta pappas goda bacontjufräs som jag har tjatat mig till receptet, det är annars hemligt och jag vet att jag har försökt en gång innan med detta men det smakar ändå inte lika gott som pappas!! men vi får hoppas att det gör de ikväll. 
Jahapp, ska ta tag i städningen och disken nu hade jag tänkt sen förbereda mig för avfärd mot BURGER KING! 
Återkommer om jag har något annat intressant att skriva om, just nu händer det inte så mycket mer än att jag börjar bli väldigt trött om dagarna. Annars funkar allt som det ska! 
<3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiemadelene.blogg.se

Hej på dig och roligt att du hittat hit till min lilla blogg. Mitt namn är Sofie och jag är en 24åring som lever i Lyon, Frankrike med min hockeyspelande pojkvän O som jag kallar han här på bloggen och mina två underbara hundar. Vi bor annars i Stockholm men jag själv är ursprungligen från Karlskrona. Jag är just nu gravid med en liten tjej som är beräknad 3de december. Här kan ni läsa om mig och mitt liv :) Enjoy! INSTAGRAM: sofiemadelene

RSS 2.0