Barnmorskan 🎀

Hej! MĂ„ste bara visa en bild pĂ„ den fina sĂ€ngen vi köpte igĂ„r och hur jag bĂ€ddade sĂ„ mysigt. Nu Ă€r allt klart sĂ„ bebis fĂ„r gĂ€rna komma nĂ€r hon kĂ€nner sig redo 🎈 Köpte Ă€ven hem massvis med ljus igĂ„r sĂ„ vi har lite pĂ„ lager dĂ„ jag bara Ă€lskar att det nĂ€r de nu börjar bli mörkt hĂ€r i Frankrike. Tycker de Ă€r sĂ„ mysigt nu nĂ€r allt stĂ„r redo och jag gĂ„r Ă„ pillar pĂ„ allt hela tiden, bĂ„de vagnen och sĂ€ngen. KĂ€nns sĂ„ overkligt att det faktiskt ska ligga ett litet liv dĂ€r, vĂ„rat lilla liv som vi har skapat. Ă€lskade du! 
Idag blir det en svĂ€ng till barnmorskan som sagt för att prata om bedövning och direkt efter ska vi gĂ„ en förlossningskurs, kan vara bra och göra det sĂ„ man vet lite hur de gĂ„r till Ă€ven om de kanske gĂ„r automatiskt. Ha ha! Och snart snart Ă€r mannen min ledig en heeeel vecka och dĂ„ ska vi bara mysa, Ă€ta hotellfrukost och Ă€ta ute pĂ„ restauranger har vi bestĂ€mt! Tjiho! Imorgon har han Ă€ven hemmamatch mot Angers sĂ„ den ska jag kika pĂ„ ocksĂ„ đŸ‡«đŸ‡·Â 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiemadelene.blogg.se

Hej pÄ dig och roligt att du hittat hit till min lilla blogg. Mitt namn Àr Sofie och jag Àr en 24Äring som lever i Lyon, Frankrike med min hockeyspelande pojkvÀn O som jag kallar han hÀr pÄ bloggen och mina tvÄ underbara hundar. Vi bor annars i Stockholm men jag sjÀlv Àr ursprungligen frÄn Karlskrona. Jag Àr just nu gravid med en liten tjej som Àr berÀknad 3de december. HÀr kan ni lÀsa om mig och mitt liv :) Enjoy! INSTAGRAM: sofiemadelene

RSS 2.0