42 dagar kvar 🎀

 
Idag har jag inte gjort mĂ„nga knop, handlat och bĂ€ddat rent Ă€r vĂ€l de enda. Ska snart ta en promenad med hundarna och sen Ă€ven till Apoteket dĂ€r jag ska köpa allt som min barnmorska sa att jag skulle ha. Ha ha! Fisan har rört sig en hel del idag och det Ă€r inte förrens nu hon sover. RĂ€tt skönt Ă€ndĂ„ att veta att hon lever och har de mysigt i magen dĂ€r hon ska stanna tills november i alla fall, hon fĂ„r inte komma ut tidigare. Även om vi vill det!! 🎈 IkvĂ€ll Ă„ker mannen ivĂ€g till sin match han har imorgon i Amiens. Men sen har vi hela lördag och söndag pĂ„ oss att mysa med varandra! Tjiho! Och sĂ„ har han en ledig vecka i början av nov dĂ„ har vi sagt att vi ska unna oss hotellfrukost varje morgon! Vi skulle gĂ„ pĂ„ ett spa men inget som tilltalade oss. Vill ha fotmassage eller ansiktsbehandling men hittade inget alla som var bra.. TrĂ„kigt! men men. IgĂ„r var de bara slapp för oss ocksĂ„, skulle gĂ„tt pĂ„ bio men de blev inte av. FĂ„r se om vi kan se den till helgen, ska tjata med mig honom. Han gillar inte " skrĂ€ck " och den jag vill se heter Crimson Peak. 
Ja det var vÀl allt för idag dÄ. Haha inte sÄ roligt inlÀgg men Àsch! 
Imorgon gĂ„r vi in i Vecka 35! 🎀



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiemadelene.blogg.se

Hej pÄ dig och roligt att du hittat hit till min lilla blogg. Mitt namn Àr Sofie och jag Àr en 24Äring som lever i Lyon, Frankrike med min hockeyspelande pojkvÀn O som jag kallar han hÀr pÄ bloggen och mina tvÄ underbara hundar. Vi bor annars i Stockholm men jag sjÀlv Àr ursprungligen frÄn Karlskrona. Jag Àr just nu gravid med en liten tjej som Àr berÀknad 3de december. HÀr kan ni lÀsa om mig och mitt liv :) Enjoy! INSTAGRAM: sofiemadelene

RSS 2.0