Godmorgon 🎀

I natt har jag inte sovit en blund, trodde helt seriöst att bebis var pÄvÀg dÄ jag fick en sÄn " mensvÀrk " och hon lÄg inte still en enda minut. Men nej, ingen bebis hÀr Àn.. TyvÀrr! PÄ senaste tiden har hon rört pÄ sig mer Àn vanligt och jag kÀnner hemen vÀldigt kraftigt om man sÀger sÄ. Dock Àr det bara mysigt och skönt att veta att hon faktiskt " lever " dÀr inne. SÄ jag Àr bara glad och nöjd att hon lever loppan! 
I morse stĂ€llde vi klockan pĂ„ 8 för att gĂ„ upp och Ă€ta hotellfrulle. Mycket gott mĂ„ste jag sĂ€ga!! Men man bara vrĂ€ker i sig och blir mĂ€tt snabbt.. SĂ„ nu ligger vi i sĂ€ngen igen och ska snart bege oss till Part Dieu ( stora köpcentrumet ) för de har nĂ€mligen öppnat Primark hĂ€r som vi tĂ€nkte kika igenom :) och Ă€ven ta en lunch dĂ€r. Mysdagar!! Är sĂ„ glad att Pappa Oliver kan göra detta med mig! Hihi
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiemadelene.blogg.se

Hej pÄ dig och roligt att du hittat hit till min lilla blogg. Mitt namn Àr Sofie och jag Àr en 24Äring som lever i Lyon, Frankrike med min hockeyspelande pojkvÀn O som jag kallar han hÀr pÄ bloggen och mina tvÄ underbara hundar. Vi bor annars i Stockholm men jag sjÀlv Àr ursprungligen frÄn Karlskrona. Jag Àr just nu gravid med en liten tjej som Àr berÀknad 3de december. HÀr kan ni lÀsa om mig och mitt liv :) Enjoy! INSTAGRAM: sofiemadelene

RSS 2.0